امروز۱۴۰۳-۰۲-۰۶

مصاحبه جولای ۲۰۰۹ درباره تبلیغات AZZARO POUR HOMME (بخش ۳)

بخش سوم نسبتا جالب تر و خوندنی تره.نظر انریکه درباره ی AFM MAN  خیلی مختصر و البته خوبه.اول مصاحبه معمولا صحبتای شخص دوم مصاحبه درباره ی انریکه رو میبینیم که این بار به این شکل بوده:

من می خواستم به تلافی این ایده  و حضور انریکه این جمله رو بگم: “ویژگی های یک مرد صاحب قدرت-  صلابت شخصیت و قدرت فیزیکی – رو معرفی میکنیم .نه تنها قدرت بلکه قادر به همدلی خاص ودارای حساسیت های زیاد…”

سوالات و پاسخ های انریکه:

درباره ی کار و دوران کاریتون به ما بگید

انریکه: .من علاقه مند به کاوش در نقاط تماس بین هنر و رسانه هستم. تجربه من، که ترکیبی از هنر و ارتباطات است، منجر به جهت گیری های مختلف ولی مکمل من در این مدت شد. امروز، من مدیر هنری کمپین های تبلیغاتی برای مارک های لوکس، عکاس، کارگردان خلاق در مجله مد و هنر عامل نمایشگاه در طول ۱۵ سال گذشته ام.، از جمله شرکت های وگ بین المللی برای مردان، L’Officiel، برچسب Heuer،  Gaultier سابقه کار با من داشته… به عنوان عکاس، من به تازگی عکس کارلا برونی سارکوزی، ایزابل هاپرت و کارل لگرفلد رو به عنوان چند نمونه ،  برای اهداف تبلیغاتی و سرمقاله ها ارایه دادم. به عنوان متصدی و مدیر خلاق، من مسئول جشنواره بین المللی مد و عکاسی از Hyères هستم. کار من درتمام جهان دیده شده و در پاریس، در کاخ بزرگ، نیویورک، شانگهای، بوئنوس آیرس، مکزیک، لوکزامبورگ و لندن نشون داده شده .در بخش عطر، من به طور عمده برای کنزو با “گل کنزو”، Kenzoki ،  Gaultier و در حال حاضر جدیدا  با Azzaro pour Homme and Azzaro Elixir کار کردم ..

مطلب پیشنهادی
آهنگ و متن ترجمه ی آهنگ El Perdon

می تونید کمی توضیح بدید که چه طور با Azzaro کار رو شروع کردید؟ پیش از این چی از این مجموعه میدونستی؟

انریکه: Azzaro متعلق به مارک های  اسطوره ایه که هرکدوم تعریف مفصل خودشونو دارن. من با خط تولید لباس زنان و Azzaro pour Homme and Azzaro آشنا بودم پیش از این . من امیدوارم که این کمپین، که ارائه نام تجاری قدرتمندی رو انجام میده کمک کنه به مصرف کننده ها  در کشف و بازکشف .Azzaro pour Homme and Azzaro

شما با مفاهیم مد نظرشون چه طور تونستید کار کنید ؟

انریکه: نام تجاری Azzaro به من  مختصر ودقیق ارائه شده بود: هدف این بود که Azzaro pour Homme and Azzaro به زندگی مردم برگرده. چه طور این تصویر مدرن تر می شود؟. این شیمی عطر رو برای یک مدت طولانی مشخص میکنه و ظرفیت هایی که یه کمپانی داره با شوقی که در عکسه مشخص میشه..اکسیر، عطر جدید با این نام تجاری، تا به حال س ک س ی تر، گرم تر، و وابسته به عشقی شهوانی هست. سیاه و سفید بودن جلوه ی عطر به سرعت انتخاب قطعی  خریدار کمک میکنه،  چالشی که باقی مونده بود، برای پیدا کردن یک عکاس و یک شخصیت بود  که بتونه تصویری از این صحنه مجسم کنه که  خارج از قلمرو زمان قرار بگیره، در انتها تصاویری در اسکله استودیو ۵۹ در نیویورک انجام شد، در رودخانه هادسون …

مطلب پیشنهادی
ترجمه بسیار جالب مصاحبه انریکه با مجله بیلبورد 2012!

مرد AFM رو چه طور تعریف می کنی؟

انریکه: یه  مرد خوش تیپه،  جمال پرست، پاک و  آرام و مدرن …

چه منابع الهامی  برای ایده های بصری بود؟

 انریکه: خیلی سریع شروع به کار با تصویر “بوسه” از  Klimt. کردم که منبع خوبی بود. این تصویر  از یک زن و شوهر به طور همزمان یه عشق  پر قدرت و و همراه هوس رو نشون میده. … حضور زن در تصویر  به معرفی مفاهیم  و جذب متقابل کمک می کنه، جذب و تعامل رو نشون میده . این عطر باعث بروز تغییراتی در دو جنس رخ میشه اما یک عطر برای مردان است.

مطلب پیشنهادی
مصاحبه ی آنا با مجله ی Jezebel1

 چه طور انسان مجسم شده توسط انریکه ایگلزیاس  رو توصیف می کنی؟

انریکه: در اولین تصویر از Azzaro pour Homme and Azzaro Elixir مرد بالغ تر و ظریف تر هست. با اکسیر، اون  بیشتر راک اند رول ‘، و س ک س یه، و به نظرم  شجاع تره.

 همکاری با نام تجاری Azzaro چه طور بود؟ و با استیون کلاین؟

انریکه: بسیار خوب  و تک بود . من قبلا می دونستم استیون کلاین و زیبایی های قدرتمندش در جهان بسیار منحصر به فرد و خارق العاده ست که او ن رو تحت مسیولیت های محصولات و سرمقاله برای مجلات مد قرار داده . انریکه رو شگفت زده کرد استیون… اون بسیار دوستانه با همه ست ، در دسترس و همیشه آماده شنیدنه و ازش همیشه قدردانی کردم.

چه خاطراتی از این پروژه داشتید؟

انریکه: بسیار عالی بود ! من امیدوارم که این کمپین به هدفش برسه… الان چیز خاصی ندارم که بگم…

منا هستم،مترجم بخش اسپانیایی سایت. حدود 6 ساله که آثار واخبار انریکه رو به صورت مداوم پی گیری می کنم.امیدورام از مطالبی که توسط من ارائه می شه رضایت کافی رو داشته باشید.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *