امروز۱۴۰۳-۰۲-۱۰

ترجمه اخبار و صحبت های انریکه از مارس ۲۰۰۶ تا اوایل ۲۰۱۲ (بخش ۳)

بخش بعدی اخبار انریکه رو مینویسم که جدید نیست و مربوط به البومGreatest Hits هست..می دونم تا چند وقت دیگه همه یه جورایی مشغول امتحان میشن..پس بهتره تا قبلش پستارو رو کنیم و بعد از امتحانات با تاپیکای بهتری این جا باشیم..همون طور که میدونید انریکه البومGreatest Hits رو در ۲۵ مارس ۲۰۰۸ منتشر کرد که این جا به طور مختصر به اونا می پردازیم.

انریکه این البوم رو در حالی منتشر کرد که البوم شامل ۱۷ تک اهنگ بود..به علاوه ی دو اهنگ جدید … اولین تک آهنگ یا سینگل “Dónde Están Corazón”، بود که اخیرا یه مطلب تو سایت دربارش خوندید و توسط Coti ستاره آرژانتینی نوشته شده است و جز ۱۸ سینگل انریکه در .Billboard’s Hot Latin Songs شد.البوم در Billboard’s Latin Albums Chart و همین طور در Billboard با حضور ۲۰۰ البوم دیگه عرضه شد.. دومین البوم انریکه به زبان اسپانیایی عرضه شد در حالی که Quizás در ۲۰۰۲ عرضه شده بود.دو البوم Platinum یا همون البوم هایی با زمینه زبان لاتین در ایالات متحده تایید شده و در برخی از کشورهای آمریکای لاتین تایید و به فروش رسید.

مطلب پیشنهادی
41 آهنگ مورد علاقه انریکه ایگلسیاس

دومین سینگل این البوم “Lloro Por Ti” بود که ریمیکس رسمی اون به همراه Wisin & Yandel انجام شد. انریکه یک تور در ایالات متحده به خاطر البوم داشت . در لاردو، تگزاس آغاز و پایانش مرکز Izod در نیوجرسی بود.اون در تور خودش با Bachata band Aventura همکاری کرد که Lloro Por Ti” رو با اونا در Premios Juventud خوند.

مطلب پیشنهادی
Jennifer Lopez, Enrique Iglesias Latest Gossip

انریکه یه مجری سورپرایز کننده اهنگاش درLo Nuestro Awards بود. با آمیخته ای از Dónde Están Corazón “و” Dímelo “شو رو اغاز کرد.. او همچنین در Billboard Latin Music Awards اجرا داشت که جایزه ویژه ای هم کسب کرد.

پس از موفقیت Greatest Hits اسپانیایی خودش..تلفیقی از بهترین ترانه هارو به زبان انگلیسی در تاریخ ۱۱ نوامبر منتشر کرد. این آلبوم شامل “”Can You Hear Me”” و به خوبی دو ترانه دیگه بود.. اولین سینگل “Away و به همراهی Sean Garrett “بود و با “Takin’ Back My Love”به همراه Ciara این مجمو عه رو دنبال کرد.

این مجموعه شامل آهنگ ها ی بیشتر انگلیسی مانند Bailamos”, “Hero”, “Be with You”, “Not in Love” و “Escape است که در صدر چارت بیلبورد قرار گرفت.دقیقا مثل و به خوبی . Rhythm Divine”, “Tired of Being Sorry” و “Do You Know? (The Ping Pong Song”,که در اروپا به صدر رسید.

مطلب پیشنهادی
فردا اهنگ Heart Attack منتشر میشود

پس از همکاری موفق با Nadiya انریکه قطعه موسیقی یا اواز دو نفری با اون رو به نام Miss You” که در نسخه لوکس از آلبوم های ضبط کرده بود منتشر کرد.

این آلبوم در جدول آلبوم های رسمی در انگلستان عرضه و در دو هفته اول خود به تنهایی بیش از ۸۰،۰۰۰ نسخه فروخته است.

انریکه برندهWorld Music Awards و البته دو جایزه از اون شد.وعناوین “World’s Best Selling Latin Performer و “World’s Best Selling Spanish Artistرو کسب کرد.جشنی که در ۹ نوامبر ۲۰۰۸ و در Monaco برگزار شد.

منا هستم،مترجم بخش اسپانیایی سایت. حدود 6 ساله که آثار واخبار انریکه رو به صورت مداوم پی گیری می کنم.امیدورام از مطالبی که توسط من ارائه می شه رضایت کافی رو داشته باشید.

یک نظر

    1. mona نویسنده پاسخ

      ای بابا ..من نمیدونم چرا پست های منو برای نظر دادن و جواب گرفتن درباره ی کامنت های نامریوطت انتخاب میکنی..این مسایل به من ربطی نداره و شما میتونی با مدیر سایت در میون بذاری.ولی حالا که جواب دادم بذار بگم کامل..
      کامنت قبلیت به طور کامل خونده شد و لی به خاطر حرفای نامربوط توش من از سعید خواهش کردم جوابتو بده و دیگه نمیدونم..اگه جوابتو نگرفتی حتما تشخیص داده نباید بذاره نظرتو..در ضمن این جا فضای سایبری هستش که حدود ۹۰ درصد از بچه ها تا حالا باهم رابطه ای جز کامنت گذاشتن در جواب هم دیگه نداشتن..پس درباره ی دخترای سایت بیخودی قضاوت نکن ..اگه کامتات انگلیسی یا فارسی بود عمرا میدیدی جوابتو..ولی اگه بازم نظرت به جای انریکه به دخترای سایت و وجود سایت مربوط بود لطفا دیگه نظر نده واگرنه بدون خوندن حذف میشه.ضمنا من به سختی میتونم نظراتو بخونم چون جای فعل و حروفت کاملا غلطه و فهمش سخته حامد عزیز!!!!!!!!!

  1. Rasool.Eni پاسخ

    ببخشید کمی دیر این مطلب رو خوندم … کارت عالیه ادامه بده اطلاعات خیلی خوبی بهم میدی واقعا خسته نباشی

    1. mona نویسنده پاسخ

      مهم نیست که چه موقعی خونده بشه…مهم اینه حداقل جذابیت رو تاپیک داشته باشه تا خونده شه..خیلی ممنون که خوندی

  2. علی پاسخ

    سلام مونا خانم من نمیدونستم دیروز تولد شماست تازه بعد از چند روز سر زدم به سایت و دیدم که ماهگول کامنت گذاشته و تولد تون رو تبریک گفته منم از طرف خودم به شما تبریک میگم امیدوارم صد سال عمر کنید و به ارزوهاتون برسید و این که فکر میکنم بعد از امتحانات دیگه اینترنت نباشه چون اینترنت ملی میاد و دیگه از اینترنت جهانی خبری نیست اگه در این مورد اطلاعاتی دارین ممنون میشم در جواب بنویسید

    1. mona نویسنده پاسخ

      من اصلا از اخبار و این چیزای کشور خبری ندارم…بعدشم بیاد..به سایت ما ربطی نداره ..ما کارمونو ادامه میدیم..و در ضمن لطف داری علی جون و ممنون از تبریکت..کاش میشد همتونو ببینم و بوستو ن کنم به خاطر همه ی لطفتون..

  3. زهرا پاسخ

    دستت درد نکنه منا جون خیلی خوب بود من رو برد به گذشته و خاطرات زیادی که با بعضی از این آهنگا دارم:)

  4. Erfan14 پاسخ

    ممنون مناخانوم.آره حق با شماست.دیگه داره امتحانا شروع میشه و سر همه شلوغ میشه.بعد یه سوالم داشتم.
    Somebody’s Me یعنی چی دقیقا؟

    1. mona نویسنده پاسخ

      قابل شما رو نداره…معناش میشه: اون یه نفر منم..به صورت تاکید هستش عنوان اهنگ..

  5. tina پاسخ

    دستت طلا منا جون…خیلی مختصر ومفید بود…واقعا که زحمت کشیدی عجیج دلم…بوووووس

    1. mona نویسنده پاسخ

      خوتهش میکنم…من کلمه عجیج رو زیاد تو پستت می بینم..یعنی چی؟…خیلی کنجکاو شدم بدونم معنی دقیقشو

  6. mahgol پاسخ

    مر۳۰ منا جونم،مثل همیشه کامل و عالی،مناجووووووووووووونم تووووووووولدت مبااااااااارک البته فکر کنم دیروز تولدت بود ولی من منتظر بودم که پست جدید بذاری تا تو پست خودت بهت تبریک بگم،امیدوارم امسال سال رسیدن به ارزوهات باشه و الکترونیک قبول شی،دووووووووووست دارم،بوووووس

    1. mona نویسنده پاسخ

      مرسی عزیزم..خیلی خیلی دوست دارم و ممنون از این که تبریک گفتی…کمتر از دو ماه مونده و بعدش واقعا خلاص…نمیدوونی چه استرسی رو تحمل میکنم..بازم ممنون

  7. MS.Enrique پاسخ

    مرسی منا جون. واقعا زحمت کشیدی .خیلی اطلاعاتت فوق العاده بود .دستت درد نکنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *