امروز۱۴۰۳-۰۲-۱۰

برنامه های پیش رو برای سایت

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و کاربران سایت انریکه ایران

خب همونطور که میدونید و می بینید سایت فلفل شده! اگر هم دقت کرده باشید از چند وقت پیش اطلاع رسانی کرده بودیم و همچنین نرم افزاری برای باز کردن فلفل در ستون سمت چپ سایت براتون فراهم کردیم.دوستانی که نرم افزار رو دانلود کردند مشکلی ندارند و به راحتی میتونن وارد سایت بشن

اما کار در نظر ما چطور میخواد پیش بره ؟

مطلب پیشنهادی
tonight باز هم جنجال آفرید

فعلا بر همین منوال طی میکنیدم .تا شاید همه دوستان بتونن با این شرایط هم وارد سایت بشن .اگر نشد و نتونستید…آدرس enriqueiran.info رو براتون راه اندازی میکنیم !

بخشهای جدید که به سایت اضافه میشن ؟

بخشی برای موبایل راه اندازی میکنیم.میگید چطور ؟ مثلا  از آهنگهای انریکه براتون رینگ تون میذاریم. برای گوشی های مختلف در اندازه های مختلف عکس و یا تم میذاریم.فکر کنم بخش خوبی بشه .بخش بعدی که قصد داریم اضافش کنیم بیوگرافی کوتاهی است از نویسنده هر مطلب که در ادامه مطلب پست شده اون نویسنده اضافه میشه و شما میتونید درباره اون بخونید. بخش بعدی آخرین پروژه های انریکه است که انجام شده.یعنی از آخرین آهنگهای انریکه در ستون سایت قرار میدیم تا همه دوستان هر لحظه بتونن به راحتی آخرین آهنگهای منتشر شده از انریکه رو ببینن و دانلود کنند .امیدواریم این بخش های نام برده شده نظر شما رو بیش از پیش جلب کنند و با ما همراه باشید. ازین پس سعی میشه لینکهای مهم و اصلی ائم از موزیک ویدئوها ، آهنگهای رسمی ، اجراهای مهم (به غیر از دوربین دستی ها) و کنسرتهای مهم …باقی فایلها در فضای دیگری خارج از سایت با لینک غیر مستقیم قرار بگیرند .و تنها فایلهای مهم نام برده با لینک مستقیم در دسترس شما دوستان قرار بگیره .

مطلب پیشنهادی
چیزایی که شاید در مورد آنا نمیدونستیم!

در پستهایی که با نام Enriqueiran می بینید، مطالبی هستند که با همکاری نویسنده های سایت تهیه و نوشته میشن.در این پستها سعید, تینا, ریحانه و سامان با هم همکاری می کنند.در آخر آرزو می کنیم و امیدواریم از مطالبی که با تموم عشقمون واستون تهیه می کنیم، نهایت لذت رو ببرید.

یک نظر

  1. Reyhaneh Iglesias پاسخ

    ieki az saita 4..5 sale pish bood ie E-Book darbareie Biography Enrique Dorost Karde bood Be nazaram Kar Jalebi Bod

  2. Milad-r95 پاسخ

    خواهشا اگه اهنگ Solo Me Importas Tu دارید برا دانلود بذارین ..تنها اهنگی که از انریکه ندارم همینه بذارین اینم گوش بدم خیالم راحت شه (:

  3. mreza پاسخ

    سلام.چرا آدرس سایتو(enriqueiran1.netوenriqueiran2.netو…)نمی کنین.برای سایت هم یک آدرس یاب درست کنین.خیال همه رو راحت می کنین هر وقت فلفل شد اون شماره۱ در آدرس رو یک شماره بالا ببرین.خیلی از سایت ها این کار رو انجام می دن.

    1. MS.Enrique پاسخ

      شماره زدن کار منطقی ای نیست ! وگرنه انجام میدادیم.آدرس یاب هم به دلایلی که پیش خودمون محفوظه نشد بسازیم !فیل شدن هم دست ما نیست که بخواییم از قبلش خیلی آماده باشیم .حالا کمی بگذره ببینیم چه روشی بهتره همون رو انجام میدیم تا خیال همه راحت باشه .

  4. Hasti پاسخ

    سعید عزیز خوب درک کردم بخاطر وقت و هزینه های الانه نمیشه تغییر بدین،بعدشم صلاح خودتون میدونین…منم منظورم این بود فرقی برای ما نداره از قفل شکن استفاده میکنیم،کسیکه طرفدار پروپاقرص انریکه و سایت باشه یه راهی پیدا میکنه و مطمئن باش حامی های سایت تنهاتون نمیزارن…مرسی بازم… پیــــروز باشی

    1. MS.Enrique پاسخ

      ممنونم…امیدوارم همینطورم باشه .هزینش مهم نیست خیلی .فقط وقت و زحمت اضافی ای که بازم بیخوده رو گفتم .در ضمن هویت سایت عوض میشه که جالب نیست .مرسی از همراهیتون.بازم اگه خیلی سخت بشه یه کاریش میکنیم .

  5. _EnriQue_ پاسخ

    با سلام …به نظر من ایده ی خیلی خوبیه که این بخشا رو اضافه کنید به سایت .. به نظر من اون چیزی که سایت رو از بقیه سایتا متمایز میکنه اینکه کارای انریکه رو با بهترین کیفیت بزارید ..الان من یه نگاهی به فول آلبوما کردم در اول که لینک خیلی از آلبوما خراب بود و بعضیا هم کیفیت خوبی نداشتن در صورتی که تو بعضی از سایتا دیدم آلبوم انریکه رو با کیفیت خوبی واسه دانلود گذاشتن .. فقط یه سر و دستی به قسمت فول آلبوما بکشید ..در مورد فلفل شدن سایتم چون ایران نیستم محسوس نیست :دی ولی در کل تبریک میگم سایت بسیار خوبی دارید .. همینجورادامه بدید .. با تشـکر

    1. MS.Enrique پاسخ

      خیلی از آلبوما از پستهای سایت قبلی ای بود که با این سایت یکی شد .پستهایی که من یعنی msenrique گذاشتم همشون سالمن دوست من .اگر شد سر فرصت لینک کیفیت بهتر آلبوما رو میذاریم .اینجا بیشتر جهت اطلاع رسانیه.و پایگاه خبری انریکه واسه طرفداراشه .و دانلود بخشیه در کنار این اطلاع رسانی .

  6. daneial پاسخ

    سایتا که زدن بدجوری فلفلی کردن وقتی هم اومدم توی سایت دیدم یه نفر انلاینه ناراحت شدم اما من ولتون نمیکنم فلفل شکنی که گذاشتی کار را حل کرد .بخش اخرین اهنگها که ایده ی جالبی ..تم برای موبایل هم که میتروکونه .من خودم بدجوری توی نت گشتم برای اینکه ببینم خاننده های خارجی در ایران سایتی دارن اما فناشون بیحال تر از این حرفهان فقط چند تا وبلاگ بود که خیلی خیلی پیش پا افتاده هستندوبه جرات این سایت کاملترین و پر محتواترین سایت درباره یک خاننده ی خارجی در ایرانه و باید از طرف تمام بچه های پر انرزی سایت حمایت بشه تا پرچمش همیشه بالا بمونه و این ارزش جنگیدن داره باعث افتخاره که این سایت داره با وجود این همه سختی سرپاست بلکه پیشرفتم میکنه .مرسی وخسته نباشید.

    1. MS.Enrique پاسخ

      ممنونم از همه جملاتت و تعاریفت .ما با وجود شما هست که پیشرفت کردیم. از همتون سپاس گذارم و مرسی از همراهیتون.

  7. fatima پاسخ

    برام اصلا مهم نیست که سایتو چندبار میخوان فیلتر کنن بذارین اینقدر فیلتر کنن تا خالی شن …ما هرطور شده راه ورود به سایت رو پیدا میکنیم!…در مورد امکانات جدید سایت هم میخواستم بگم خیلی عالی میشه واقعا ممنون چی بهتر از این 🙂

  8. EL MARIACHI پاسخ

    سلام / دیشب حدودای ۲ و ۳ هم من سایتو چک کردم فلفل نبود / به هر حال حالا هم میشه خودمونو به سایت برسونیم / من موندم اخه مطلب فلفلی هم که نداشتیم !! / به هر حال براتون آرزوی موفقیت دارم

  9. Erfan14 پاسخ

    سلام سعید اقا.چه حیف شد.دوباره فلفلیش کردن نامردا.ولی این دفعه خیلی خوب مونده بود سایت.خیلی دیر فلفلی شد.ولی مسئله اینجاست که آخرش فلفلیش میکنن.راستش من که مشکلی ندارم.میتونم با فلفل شکن وارد سایت بشن.ولی فکر نکنم همه بتونن.ولی بازم ممنون که رسیدگی میکنین.

    1. MS.Enrique پاسخ

      خواهش میکنم.فعلا هیچ قصدی به تعویش آدرس نداریم .کسی که واقعا دوست داشته باشه خبرا رو بدونه یه جوری میاد سایت .

  10. NaZaNiN پاسخ

    برنامه های جدید عالی ان… بخش موبایل میترکونه و ۱۰۰% کلی طرفدار پیدا میکنه از جمله خود من 🙂 من همیشه دوست داشتم یه بیوگرافی مختصری در مورد نویسنده های عزیز سایت باشه که خوشبختانه داره راه اندازی میشه.فقط امیدوارم فایل هایی که قراره روی لینک غیر مستقیم برن برای ما کاربرا دردسر ایجاد نکنه… براتون آرزوی موفقیت میکنم ، خسته نباشید

    1. MS.Enrique پاسخ

      ممنونم .یکمم به فکر ما باشید.برای شما سخت نمیشه.مدیا جای خوبیه و خیلی هم آسون میشه ازش دانلود کرد.اینقدری فضا نداریم که هر چیزی دستمون میرسه رو لینک مستقیم بذاریم .مرسی از همراهیتون .

  11. Hasti پاسخ

    ممنون از زحماتتون… چی میشه کرد زورشون به ما رسیده خودشون مملو از … فک کردن برای ما فرقی داره ،بابت بخشهای جدید خیلی کار قشنگیه بابا ابتکار…بازم مرسی. امیدواریم که درست بشه.

    1. MS.Enrique پاسخ

      چیزی قرار نیست تغییر کنه .این بچه هان که این دفعه باید تغییر کنن .آدرس سایت هویتشه و ما به هیچ وجه عوضش نمیکنیم. مرسی از نظرت .

    1. MS.Enrique پاسخ

      ممنون .این نرم افزار رو تضمینی نذاشتیم دوست عزیز.برای شروع کار و تشویق شما گذاشتیم.اگر سایت و انریکه واستون مهمه، یه چیزی واسه خودتون تهیه کنیدو به سایت بیایید.ممنونم.

  12. NaZaNiN پاسخ

    سلام، هی… چی بگم اخه چرا ما باید اینقدر بدبخت باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :@ :(( فلفل شکنی که گذاشته بودین بد نبود مرسی، چه کنیم باید ساخت دیگه… ما که همه سایت ها و شبکه های اجتماعی رو با ف*** بشکن باز میکنیم این سایت هم روش، بنظر من که فعلا نیازی نیست آدرسو عوض کنید چون همونطور که گفتین از نظر هزینه سنگینه و ما هم که راضی به این نیستیم…تازه ممکنه خیلیا باآدرس جدید آشنا نباشن… فکرمیکنم انریکه فنا هم با مشکل ف*لترینگ کنار بیان… 😐 🙁

    1. MS.Enrique پاسخ

      ممنونم از نظرت .ما هم امیدواریم همینطور باشه .چون چاره ای جز این واسه آدم نمیذارن.متشکریم از همراهیتوت.ایشالله که همه میتونن وارد بشن .

    1. MS.Enrique پاسخ

      سلام دوست عزیز. تا یک هفته صبر میکنیم و اگر بعد از اون لازم بود این کار رو میکنیم.در حال حاضر این کار باعث میشه هویت سایت عوض بشه و ما این کارو نمیکنیم .صبور باشید.

  13. bahar پاسخ

    ببخشید اقا سعید من الان با فلفل شکنی که گذاشته بودین وارد سایت شدم ولی واسه دانلود فایل هایی که رو مدیا فایره مشکل دارم نمیشه آدرس سایتو عوض کنید؟ممنون میشم

    1. MS.Enrique پاسخ

      فلفل شکن برای سایته برای سایتهای دیگه مث مدیا نیست که ! مدیا میخای دانلود کنی قطعش کن و دانلودتو انجام بده بهار جان.فعلا هزینش و وقتشو نداریم انجام بدیم.یک هفته بگذره و شرایطو ببینیم اگه صلاح بود آدرسو طبق حرف گفته شده عوض میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *