امروز۱۴۰۳-۰۲-۱۷

انریکه و خبر اجرا در فستیوال Presidente

خواننده اسپانیایی ، انریکه ایگلسیاس و خواننده پورتوریکه ای در سبک سالسا ، مارک آنتونی در روز اول فستیوال موسیقی امریکای لاتین اجرا خواهند داشت . این فستیوال از تاریخ ٣ تا ۵ نوامبر در Santo Domingo برگزار میشه و خوانندگانی مثل جاستین تیمبرلیک هم در این فستیوال حضور دارن .

انریکه در سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم آبان در فستیوال Presidente که در جمهوری دومینیکن برگذار می شود اجرا داره. تاریخ دقیق اجرای انریکه پنجشنبه آینده مشخص خواهد شد.

مطلب پیشنهادی
احتمال همکاری انریکه و ریکی مارتین

محل برگزاری فستیوال در استادیوم Félix Sánchez هستش و در روز اول این جشن متشکل میشه از Maluma کلمبیایی ، Ozuna از پورتوریکو و همچنین Bad Bunny و Bryant Myers و El Alfa ، Mark B ، Mozart La Para ، El Mayor ، El Lapiz و Gabriel که از جمهوری دومنیکن هستن .
در روز شنبه ، چهارم نوامبر Carlos Vives از کلمبیا به همراه Nicky Jam و Wisin و همچنین Zion&Lenox از پورتوریکو ، از جمهوری دومنیکن Salsa Revolution و Chiquito Team Band اجرا خواهند داشت .
در همین روز ما میزبان ستاره ی امریکایی جاستین تیمبرلیک هستیم که اولین بار هست که به جمهوری دومنیکن میاد .

مطلب پیشنهادی
انریکه: هنوز با انا ازدواج نمیکنم

در ادامه ی فستیوال و در روز یکشنبه ، ۵ نوامبر که روز اخر این فستیوالِ ، ریکی مارتین و Frruko از پورتوریکو، Juan Luis Guerra از دومنیک ،Milly Quezada و Johnny Ventura و همچنین J Balvin از کلمبیا به روی استیج میان .

مطلب پیشنهادی
ویدیوی قسمتی از مصاحبه ی سیروان خسروی درباره ی انریکه + راه اندازی پروتوکل SSL سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *